plannen

13 juni 2018

routeVorig jaar had ik een gek besluit genomen alleen naar India. Met een klein hartje ging ik alleen op reis dan nog buiten Europa. Een avontuur dat letterlijk mijn leven heeft veranderd. Ik heb zo veel ervaringen gevoelt en gezien daar dat als ik terug kwam meteen meer wilde beleven. Hoe zit de wereld echt in elkaar? Zijn ze in Asia echt zo gedreven in alles? Is Afrika gevaarlijk? Is Brazilië carnaval een echt feestje? Of zijn dit enkel maar gezegde. Ik stelde het zotte idee van een wereldreis voor aan familie en vrienden en tot alle verwachtingen ging jawel mijn beste vriendin mee, na me zot te hebben verklaard. Daar begon ons avontuur vele maanden van dromen gingen voorbij vele opinies vlogen rond onze oren, maar ondertussen is het nog slechts 47 dagen voor we ons eerste vliegtuig nemen met als bestemming Australië waar we opzoek gaan naar kangoeroes, surfgolven en werk om onze reis nog extra te sponseren. Want buiten onze vliegtickets zullen we overal alles nog moeten uitzoeken want wij willen meegaan met de flow van de wereld zodat ze ons kan tonen wat voor schoonheid het te bieden heeft en welke kleine schaduwplekjes er zijn. Natuurlijk gaan we onze omgeving ook missen maar ten eerste echte vrienden zullen er altijd zijn waar dan ook en 2 we gaan zotte momenten beleven.

Het is ongelofelijk maar WIJ GAAN OP WERELDREIS .

x Celina

Enkele maanden terug namen niet veel mensen mij serieus op met mijn idee, vooral mijn moeder niet. Wablief een wereldreis maken? Ben je gek, dit is gevaarlijk.. Maar in deze tijd eerlijk wat is er niet gevaarlijk? Ik begin stilaan af te tellen. Nog 1 maand en een half en ik vertrek op avontuur met mijn beste vriendin. Om precies te zijn de ochtend van de 31 juli. We vertrekken voor 1 jaar: 1 jaar waar we nieuwe culturen gaan leren kennen, 1 jaar ver van onze thuis, 1 jaar vol verassingen.. Deze reis gaat mij laten nadenken, nadenken over de toekomst en nog veel meer. Er is een quote dat zegt "it's never too late in life to have a genuine adventure". Eerste bestemming Australië.

x Sacha

1. Carine vermeiren:
    13 juni 2018
    Ik wens jullie heel veel plezier geniet er maar goed van! Dikke knuffel mama
  2. Vercauteren Christel:
    13 juni 2018
    Ja Célina wat lees ik hier allemaal. Zot zou ik zeggen, maar je bent nog jong. Veel succes voor jullie gewenst. Doe dat goed en heelhuids terug komen he, dat je na een jaar van weg geweest te zijn je ervari gen kan vertellen aan gans je familie en vrienden. Ik duim alvast voor jullie 😉😘❤
  3. Gino:
    13 juni 2018
    Céline, alvast veel plezier en een veilige reis gewenst. Groetjes Gino
  4. Peggy Van Emelen:
    13 juni 2018
    Fijne vakantie samen : geniet, ontdek, beleef avonturen ...
  5. Kelly:
    14 juni 2018
    Op jullie leeftijd dacht ik er niet aan om aan zo'n avontuur te beginnen.. maar ik vind het fantastisch dat jullie beide deze kans wel grijpen. Jullie gaan een groot avontuur tegemoet dat jullie veel zal leren op verschillende vlakken. Geniet van deze levenservaring...ontdek mooie dingen.. maar wees voorzichtig.. kom heel terug naar huis...en zorg goed voor elkaar.( Maar dat zal wel geen probleem zijn. ) en hou ons op de hoogte van al jullie avonturen. ENJOY !!!
  6. Tim:
    20 juni 2018
    Geniet ervan!
  7. Els:
    21 juni 2018
    Heel veel plesizr en geniet ervan
  8. Marina:
    28 juni 2018
    Veel plezier beide als je nog goede adresjes nodig hebt in Australië laat het me weten mijn schoondochter heeft daar een jaar rondgetrokken
  9. Marc huys:
    28 juli 2018