vancouver week 2

18 november 2018 - Vancouver, Canada

lovely natureHoi iedereen,

Deze week was niet erg speciaal dus een kort verhaal deze week.  Net zoals vorige week hebben we veel gesport. het voelt alsof we hier al heel lang zijn, maar er begint wat progressie in te komen na 3 loop trainingen zitten we terug aan non stop 5 km of een uurtje interval training. Dus als we goed volhouden dan komt die conditie wel terug.

Terwijl julie vol vreugde wachten op sinterklaas zijn wij hier alvast in de kerst sfeer aan het komen. We kwamen deze week buiten en er was vuurwerkgaande in onze straat. We liepen gelijk 2 gekken naar het vuurwerk toe tot we op een massa volk aanliepen. Het was enorm druk in onze straat maar wij wisten nog niet waarom dit gebeurde. We vraagden dan ook meteen voor welke gelegenheid dit was. The lights of hope was hun antwoord. Er werd gratis chocolade melk uitgedeeld (en ik mocht er geen nemen vanwege de voedingsaanpassing, de verleiding was enorm groot) daarnaast werden ook zoals in de films kerstliedjes gezongen zoals koren net voor een prachtig gebouw vol lichtjes.

We maakten ook een lange boswandeling waarmee ik mijn kleine vriendjes de eekhoorns na 1 jaar weer life mocht ontmoeten. Het was een heerlijke temperatuur voor een boswandeling. Ik word keer op keer verliefd op de prachtige kleuren van de herfst. Op een bepaald moment waren er enkele fotograven aan het wachten op een vogel waarmee ik natuurlijk ook moest stoppen voor een plaatje van deze prachtige vogel volgens mij is hij uniek.  Het bos is zo rustgevend en geef enorm veel oportuniteiten om na te denken soms iets teveel.

Er is wel goed nieuws er is avast sneeuw in new York dus hopelijk ook snel hier.

Dit was ons kort weekje nog even en de pret kan weer beginnen.

Mis julie allemaal

Xxx celina

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marijke:
    Thé light of hope...
    Ze zouden dat beter overal in de wereld eens doen om af en toe eens eensgezind over iets te geraken ...
    Lijkt me zalig! En jij gek... Het is winter en ons miss staat dat in de koude met een topje 😂😎
    Hoelang zit je daar nog? :)
    Wat staat er nog op de planning...

Lieve groetjes,

Jeroen en ik
  2. Carine Coolen:
    De planning ? We are dreaming of a White christmas in the big Apple ofcourse. 😍
  3. Stéphanie, Katia, Xavi & Lilly ❣:
    19 november 2018
    Wat een leuke foto's weer eens. De eekhoorn staat er voorbeeldig op.
    Leuk om lezen dat het sporten al wat vlotter gaat. Benieuwd naar wat jullie volgende week doen.
    Ik hoop ergens dat het hier ook snel gaat sneeuwen maar anderzijds staat ons minilandje dan weer op zijn kop wat ook niet handig is hé :s
    Ik wou dat ik meekon naar NewYork met jullie. Zou zoooo graag eens de balldrop zien ;)
    Allé, ook voor het gezelschap hé :D

Blijf genieten hé!
  4. Greet Vernimmen:
    19 november 2018
    Zo een mooie foto's en de eekhoorn is wel het mooiste 😄
    Ik zie ook u omeletje met broccoli is ook weer lekker he 😉 goe bezig Celina 👍 en u conditie zal ook vlug op peil zijn.
    Doe zo verder en nog veel plezier
    Vele groetjes en dikke knuffel Xxx 😍
  5. Nordin M ‘ Rabet Mouilik: