bye vancouver

23 december 2018 - Vancouver, Canada

yoga rendeerHoi,

Het moment is aangebroken onze laatste week Vancouver zit erop. Morgen nog kerstavond vieren en dan vliegen we naar New York. Deze week hebben we nog vele sportlessen gevolgd en ik heb 10km gelopen voor mijn weekje rust. cheat week is coming. We hebben elke leerkracht ten volle bedankt voor de leuke lessen.

Verder hadden we enkele facebook evenementen gezocht en bezocht helaas waren deze geen succes 5 kraampjes en dat was het. Vertrouw dus nooit zomaar op facebook. We hebben wel 2 activiteiten gedaan deze week de eerste was een maze = doolhof. we hadden hier grote verwachtingen over we hadden tickets gekocht en als we binnen kwamen waren het kaarsjes in een zak. de mensen waren hier zo van onder de indruk maar wij waren onder de indruk dat mensen hier zoveel geld voor durfde te vragen en nadien nog donaties vroegen ook. Als je geld wil verdienen probeer dus eens kaarsjes in een zak. Ik weet nu wel beter vanwaar het gezegde een kat in een zak kopen komt.

We hadden voor zaterdagavond een trein geboekt in het Stanley park. Op de tickets stond geen adres buiten het park. We waren een uur op voorhand vertrokken en stapten goed door maar 5 minuten voor het begin was er nog geen zicht van de activiteit. Op dit moment waren we een beetje aan het stressen over onze enige activiteit die we die week geboekt hadden. Na aan 5 mensen gevraagd te hebben en wat gelopen te hebben vonden we het evenement gelukkig toch. We schoven meteen aan voor de trein. Voor ons was een kopel met kinderen er was duidelijk iets mis met de dochter vermoedelijk autisme, ze liep weg en als ze terug kwamen begon de vader met de volle vuist op haar hoofd te slaan. Iedereen was zo in shock het kind liep weg en volwassenen erom heen reageerde op de vader. ik was enorm blij dat er enkele mannen volgde om het gezin te gaan helpen. Ik vond het zelf zeer moeilijk om er tussen komen omdat ik niet wist of de vader verder agressief zou reageren. Nadien konden we ook op de trein stappen. We reden met het treintje door het bos dat helemaal verlicht was. Het was een fijne ervaring. Als we 1 ding geleerd hadden in canada was het wel hoe prachtig kerstverlichting kon zijn. We konden dus weer fijne sfeerbeelden maken. Wij zeggen met veel plezier dag tegen Vancouver het was een once in a lifetime expirerence. Maar we zijn blij dat we dit hebben mogen ervaren.

We hebben alvast alles goed ingepakt en zijn klaar voor vertrek. Morgen net nog kerstavond en dan vliegen we naar New York. Ik zal zo blij zijn om mijn vrienden terug te zien en new York samen te kunnen verkennen. Ik wens jullie allen prachtige feestdagen toe. Als we hier weg zijn zal het weer moeilijker worden om in contact te blijven door het internet maar zoals altijd doe ik mijn best.

Ik wens jullie alvast zalige feesten en een wonderbaarlijke kerstperiode vol met gezellige momenten met vrienden en familie.

Veel liefs,

Celina

1. Greet Vernimmen:
    Hoi Celina,
    Wat leuke foto's en idd ze hebben iets met lichtjes, maar het is wel allemaal mooi gedaan. Canada zit er dan ook weeral op weer een ervaring rijker, en nu naar het volgende en naar je vrienden zal wel heel leuk zijn die terug te zien. Het was weer een mooi verhaal 🤗.
    Ik wens u alvast een prachtige kerst en een gelukkig en gezond 2019 en dat al je wensen mogen uitkomen en nog veel plezier tijdens de reis.
    Vele groetjes en een dikke knuffel 😘😘😍
  2. Nordin M ‘ Rabet Mouilik:
    23 december 2018
    Ik wens jullie en zalig feestdag en een goei kerstavond en tot in new york
    😍😍😍 dikke knuffels groetje Nordin M’M
  3. Marisol:
    23 december 2018
    Veilige reis naar New york , een liefdevolle kerst gewenst xxx
  4. Serafien:
    24 december 2018
    Fijne feestdagen!! Geniet er maar extra van met al die mooie lichtjes!!
  5. Stéphanie, Katia, Xavi & Lilly ❣:
    25 december 2018
    Vrolijk kerstfeest. Hopelijk Wat van jullie avond kunnen genieten?!
    Veilige vlucht gewenst en hopelijk lukt t daar met t internet dat je ons op de hoogte kaan houden.

Blijf genieten van wat elke dag brengt. Xx
  6. Vertoont Peggy:
    28 december 2018
    Hey lieverd, ik hoop dat je een zot eindejaar kan vieren in the big apple. Ik heb het vermoeden dat je je daar minder snel gaat vervelen en op wat minder teleurstellingen gaat botsen. T'Zal beter zijn voor de portemonnee ook denk ik :-)
    Heel veel plezier en een prettig eindejaar !
    dikke knuffel xxx